الاسم ده يقربلك ايه؟

    شاطر
    avatar
    Snow White
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    انثى
    العقرب عدد الرسائل : 3211
    العمر : 30
    تاريخ التسجيل : 29/10/2007

    إعلان الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Snow White في 6th أبريل 2008, 5:59 pm

    تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

    ازيكوا يا جماعة

    انا جايبه لعبه جديدة

    وأعتقد معظمنا عارفاها

    وهى الاسم ده يقربلك ايه؟

    كل واحد يقول اسم واللى بعده يدخل يقول الاسم ده يقربله ايه وهكذا

    وهبدأ انا باسم

    (محمد)
    avatar
    عـــمرى
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

    ذكر
    الدلو عدد الرسائل : 788
    العمر : 33
    العمل/الترفيه : 7aga t7`sk?
    المزاج : wanth malk
    تاريخ التسجيل : 29/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف عـــمرى في 11th مايو 2008, 8:05 pm

    الخدام بتاعى
    محسن
    avatar
    Snow White
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    انثى
    العقرب عدد الرسائل : 3211
    العمر : 30
    تاريخ التسجيل : 29/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Snow White في 11th مايو 2008, 8:33 pm

    محسن يبقى عمى
    طب حسين
    [b]
    avatar
    Mony 19
    عضو مميز
    عضو مميز

    انثى
    الحمل عدد الرسائل : 273
    العمر : 29
    المزاج : رومانسية
    تاريخ التسجيل : 22/04/2008

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Mony 19 في 11th مايو 2008, 9:33 pm

    ههههههههههههههه
    يبقي جوز بنت خالي

    عمرو
    avatar
    Snow White
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    انثى
    العقرب عدد الرسائل : 3211
    العمر : 30
    تاريخ التسجيل : 29/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Snow White في 11th مايو 2008, 10:38 pm

    ابن عمى
    هههههههههههههههه
    طب محمد
    avatar
    dalo3a
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    انثى
    الجوزاء عدد الرسائل : 1581
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 15/04/2008

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف dalo3a في 12th مايو 2008, 10:50 am

    عمي
    تهاني
    avatar
    Sif
    المدير العام
    المدير العام

    . : Eshta
    ذكر
    العقرب عدد الرسائل : 1489
    العمر : 39
    العمل/الترفيه : Free
    المزاج : Zeft :D
    تاريخ التسجيل : 28/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Sif في 12th مايو 2008, 12:47 pm

    تهانى دى ليلى علوى فى مسلسل مش فاكر اسمه

    حنان



    أعترف …
    أنك تختلفين عنهم…
    اختلاف الليل عن ظهر النهار …
    اختلاف الورد عن شجر الصبار …
    أعترف أيضاً … و أيضاً …
    أن حبك مغامرةٌ … كالقمار …
    وأن البعد عنكي أشبه بالانتحار …

    شيخ الشباب..
    avatar
    dalo3a
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    انثى
    الجوزاء عدد الرسائل : 1581
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 15/04/2008

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف dalo3a في 12th مايو 2008, 3:46 pm

    عمتي
    امال
    avatar
    Raul
    ادراة المنتدى
    ادراة المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 9950
    العمل/الترفيه : Veterinarian
    تاريخ التسجيل : 20/01/2008

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Raul في 12th مايو 2008, 4:46 pm

    معرفش حد بالاسم دا
    ايمن
    avatar
    Sif
    المدير العام
    المدير العام

    . : Eshta
    ذكر
    العقرب عدد الرسائل : 1489
    العمر : 39
    العمل/الترفيه : Free
    المزاج : Zeft :D
    تاريخ التسجيل : 28/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Sif في 12th مايو 2008, 5:45 pm

    انا Very Happy

    محمد



    أعترف …
    أنك تختلفين عنهم…
    اختلاف الليل عن ظهر النهار …
    اختلاف الورد عن شجر الصبار …
    أعترف أيضاً … و أيضاً …
    أن حبك مغامرةٌ … كالقمار …
    وأن البعد عنكي أشبه بالانتحار …

    شيخ الشباب..
    avatar
    Raul
    ادراة المنتدى
    ادراة المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 9950
    العمل/الترفيه : Veterinarian
    تاريخ التسجيل : 20/01/2008

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Raul في 12th مايو 2008, 7:02 pm

    انا برده
    ابراهيم
    avatar
    Mony 19
    عضو مميز
    عضو مميز

    انثى
    الحمل عدد الرسائل : 273
    العمر : 29
    المزاج : رومانسية
    تاريخ التسجيل : 22/04/2008

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Mony 19 في 12th مايو 2008, 8:00 pm

    خالوو

    يعني اخو ماما
    هههههههههههههه

    علي
    avatar
    Snow White
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    انثى
    العقرب عدد الرسائل : 3211
    العمر : 30
    تاريخ التسجيل : 29/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Snow White في 13th مايو 2008, 10:55 am

    ابن عمتى
    ههههههههههههههههههه
    عادل
    avatar
    Magic
    المدير العام
    المدير العام

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    تاريخ التسجيل : 25/12/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Magic في 13th مايو 2008, 2:43 pm

    معرفش حد بالاسم ده
    هديل
    avatar
    Sif
    المدير العام
    المدير العام

    . : Eshta
    ذكر
    العقرب عدد الرسائل : 1489
    العمر : 39
    العمل/الترفيه : Free
    المزاج : Zeft :D
    تاريخ التسجيل : 28/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Sif في 13th مايو 2008, 3:00 pm

    ديه مش ملحمه لعنتر بن شداد ولا سيره ابوزيد الهلالي

    ديه حكايه حصلت بجد تحصل لشباب كتير اوي اليومين دول

    ولسه حتحصل حتحصل حتحصل

    ياعيني ياليلي ياليلي ياعبيني ياليلي ياليل

    حبيت ياليل وحبيبي القديم باعني لبس هدومه الجديده وجاني البيت يودعني

    بكى وبل المحارم قلتله هوه البكى صنعتك ولا دلع يعني

    قالي انا لا البكى صنعتي ولا انت جيت في يوم يايسري تدلعني

    اسمع معايه حكايه حب حقيقيه ياعاشق الحواديت

    بدايه الحكايه بتقول الزمان 1996

    المكان كليه التربيه الموسيقيه جامعه حلوان شارع اسماعيل محمد ناصر شجره الدر بالزمالك

    كنت قاعد في بدايه العام الدراسي مستني بنات الدفعى الجديده عشان اختار منهم بنت جميله ارتبط فيها وتبقى الجيرل فرند بتاعتي

    دخلت بنت جميله اسمها هديل الشعر طويل اسود سواد الليل جمالها ولا يتوصف ولا في الحواديت

    العبد لله لما يقعد يغني من الصغير للكبير من الطلبه يحبوا يقعدوا يسمعوه

     جات هديل وتعرفت عليه وتعرفت عليها

    بالليل اقعد اغني للعرب والهاي سوسايتي واكسب فلوس كتيره اصحى الصبح اضيعهم مع هديل في اكبر الاماكن

    عدينا على الموضوع ده سنه وجات السنه التانيه

    بسال عليها قالولي هديل حولت حقوق عين شمس

    قلت ياواد يايسري لاحيله في الرزق ولاشفاعه في الموت

    خليك في مستقبلك وشريطك اللي بتحلم فيه

    عدى شهر رمضان قبل قبل اللي فات وقاعد بغني في مطعم من المطاعم الكبيره

    الاقي هديل داخله علي المطعم معاها راجل كبير عجوز لابس بدله سموكنج

    كنت قاكره ابوها قعد وطلب لنفسه درينك وطلبلها درينك قلت ممكن فعلا يكون ابوها

    دقيقه واحده وايده حضنت ايديها عرفت انو مش ابوها

    عدى يوم وجات التاني وعدى التاني وجات التالت

    آخر مازهقت منها قلتلها وحيات الليل اللي سهرته وهواكي اللي انا ماخنته حتشوفي الويل .. وقد كان

    سيبت مكاني ورحت غنيت في مكان تاني في آخر مدينه نصر

    وابدتيت تعرف عرفت هديل اني انا ابتديت تعرف قالت لاصحابها صالحوني عليه

    قاعد اغني في مكان تاني وفي زمان تاني بعدها يسنتين

    تتوقعوا ابص وراي الاقي مين

    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه

    الاقي هديل جيالي مع واحد تاني وفي زمان تاني وفي مكان تاني

    شافتني كانها شافت ابوها قالتله ياميزو مش عايزه افعد جمب المزيكا ..

    قعدت بعيد عني وانا بغني شويه وميزو ساحب هديل وبيلعبوا بلياردو وبتيصلي وبتضحك

    قمت قلتلها .. قلتلها ياطير يااللي انا حبيته وماتمرش فيك حرام عليك

    لقيتها عبطت وقالت ياميزو اطلب الحساب وانا مستنياك بره في عربيه مامتك

    اخدت العود ومشيت وراها هيه وميزو قلتلهم ايه

    حراااااااااام حرااااااااااام حراااااااااام حرااااااااااام حرااااااااااااااام حرااااااااااااااااام

    وعلى راي المثل يا مامن للحريم يامامن للمعزه وسط البرسيم Very Happy

    هى دى هديل ايلى عرفتها فى حياتى اغنيه سمعتها لواحد اسمو محمد يسرى تقريبا

    حنان Very Happy


    عدل سابقا من قبل AyMaN في 14th مايو 2008, 4:50 pm عدل 1 مرات



    أعترف …
    أنك تختلفين عنهم…
    اختلاف الليل عن ظهر النهار …
    اختلاف الورد عن شجر الصبار …
    أعترف أيضاً … و أيضاً …
    أن حبك مغامرةٌ … كالقمار …
    وأن البعد عنكي أشبه بالانتحار …

    شيخ الشباب..
    avatar
    عاشقه الاحساس
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد الرسائل : 174
    تاريخ التسجيل : 01/05/2008

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف عاشقه الاحساس في 13th مايو 2008, 6:34 pm

    حنان
    صحبه مامتي
    محمد
    avatar
    MooN
    الادارة العامة
    الادارة العامة

    انثى
    عدد الرسائل : 2396
    تاريخ التسجيل : 13/11/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف MooN في 13th مايو 2008, 8:15 pm

    حقك علينا يا ايمن
    محمد
    انا اعرف ناس كتير اوى اسمهم محمد
    عمى وخلاص
    هدير(مش هديل يا ايمن)0
    avatar
    Sif
    المدير العام
    المدير العام

    . : Eshta
    ذكر
    العقرب عدد الرسائل : 1489
    العمر : 39
    العمل/الترفيه : Free
    المزاج : Zeft :D
    تاريخ التسجيل : 28/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Sif في 13th مايو 2008, 10:48 pm

    اكيد كنتى حاسه انى ايلى هادخل بعدك ههههههههههههههههههههههههه

    اصل انتى ماتعرفيش بقى بالصدفة كدة الاغنيه كانت شغاله وانا داخل ارد على الموضوع فا مالقتش حد اعرفه الا دى

    هدير دى بقى ما عرفهاش فى حياتى خالص

    شيماء


    عدل سابقا من قبل AyMaN في 14th مايو 2008, 4:51 pm عدل 2 مرات



    أعترف …
    أنك تختلفين عنهم…
    اختلاف الليل عن ظهر النهار …
    اختلاف الورد عن شجر الصبار …
    أعترف أيضاً … و أيضاً …
    أن حبك مغامرةٌ … كالقمار …
    وأن البعد عنكي أشبه بالانتحار …

    شيخ الشباب..
    avatar
    سيف الله
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

    ذكر
    العقرب عدد الرسائل : 853
    العمر : 45
    تاريخ التسجيل : 30/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف سيف الله في 14th مايو 2008, 3:01 pm

    ههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههه
    ايمن الله يحرئك التوبيك غلط دا مش موضوع دالع
    دا يقربلك ايه يا مضروب في حوجبك
    بيقولك دالع وبتاع وكلام نعناع

    حورية بقي تقربلك ايه
    avatar
    Sif
    المدير العام
    المدير العام

    . : Eshta
    ذكر
    العقرب عدد الرسائل : 1489
    العمر : 39
    العمل/الترفيه : Free
    المزاج : Zeft :D
    تاريخ التسجيل : 28/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Sif في 14th مايو 2008, 4:52 pm

    نمسيت نسيت نسيت عدلت خلاص Very Happy



    أعترف …
    أنك تختلفين عنهم…
    اختلاف الليل عن ظهر النهار …
    اختلاف الورد عن شجر الصبار …
    أعترف أيضاً … و أيضاً …
    أن حبك مغامرةٌ … كالقمار …
    وأن البعد عنكي أشبه بالانتحار …

    شيخ الشباب..
    avatar
    Magic
    المدير العام
    المدير العام

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    تاريخ التسجيل : 25/12/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Magic في 14th مايو 2008, 5:14 pm

    وحده في البيت اللي وراك يا خال Very Happy
    طيب رانيا
    avatar
    Raul
    ادراة المنتدى
    ادراة المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 9950
    العمل/الترفيه : Veterinarian
    تاريخ التسجيل : 20/01/2008

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Raul في 14th مايو 2008, 9:29 pm

    بنت بنت خالي
    مروه
    avatar
    Magic
    المدير العام
    المدير العام

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    تاريخ التسجيل : 25/12/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Magic في 14th مايو 2008, 9:40 pm

    بنت خالتي
    احمد
    avatar
    Sif
    المدير العام
    المدير العام

    . : Eshta
    ذكر
    العقرب عدد الرسائل : 1489
    العمر : 39
    العمل/الترفيه : Free
    المزاج : Zeft :D
    تاريخ التسجيل : 28/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Sif في 15th مايو 2008, 1:07 am

    اخوياااااااااا

    مسعد



    أعترف …
    أنك تختلفين عنهم…
    اختلاف الليل عن ظهر النهار …
    اختلاف الورد عن شجر الصبار …
    أعترف أيضاً … و أيضاً …
    أن حبك مغامرةٌ … كالقمار …
    وأن البعد عنكي أشبه بالانتحار …

    شيخ الشباب..
    avatar
    سيف الله
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

    ذكر
    العقرب عدد الرسائل : 853
    العمر : 45
    تاريخ التسجيل : 30/10/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف سيف الله في 15th مايو 2008, 4:00 am

    بتاع النت الله يحرئه

    اسامه
    avatar
    Magic
    المدير العام
    المدير العام

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    تاريخ التسجيل : 25/12/2007

    إعلان رد: الاسم ده يقربلك ايه؟

    مُساهمة من طرف Magic في 15th مايو 2008, 5:50 pm


      الوقت/التاريخ الآن هو 23rd مايو 2018, 4:51 pm